Zahuktala se sezona nastupa TZŽ Šibensko-kninske na turističkim sajmovima

Zahuktala se sezona nastupa TZŽ Šibensko-kninske na turističkim sajmovima

Turistička zajednica Šibensko kninske županije se prepuna pozitivnih dojmova upravo vratila sa  f.r.e.e. München, najvećeg turističkog sajma u Bavarskoj, na kojem je Hrvatska bila ovogodišnja zemlja partner. Sajam je posjetilo rekordnih 165 tisuća posjetitelja, a na atraktivnom štandu Hrvatske turističke zajednice, TZŽ Šibensko-kninske je svoju ponudu predstavila zajedno sa 27 hrvatskih suizlagača: hotelijera, agencija, prijevoznika te turističkih zajednica drugih županija Dalmacije i kontinenta. Tijekom sajma Hrvatska se predstavila i brojnim nastupima, prezentacijama i degustacijama, a ispred Šibensko kninske županije, posjetitelje je tijekom dva dana sajma animirala klapa „Sebenico“ koja je na najbolji mogući način predstavili našu tradicijsku i kulturnu baštinu.

Naslonjeno na promotivnu kampanju Hrvatske turističke zajednice povodom ulaska Hrvatske u Schengen koja se provodi na svim važnim emitivnim tržištima, Turistička zajednica Šibensko-kninske županije pojačanim nastupom na sajmovima želi privući pažnju na ponudu naše regije, a prezentacija je uspješno odrađena, kako na sajmu u Munchenu, tako i na drugim sajmovima i prezentacijama koje su se odvijale tijekom siječnja i veljače.

Svoju ponudu i glavne adute koji je čine prepoznatljivom (2 nacionalna parka, 2 spomenika pod UNESCO zaštitom, prirodne i kulturne ljepote, održivi turizam, bogatu enogastro, outdoor, kamping  i nautičku ponudu), odnosno turističke proizvode koji utječu na produžetak sezone, TZŽ Šibensko-kninske je u suradnji sa TZG Šibenika i Vodica,  predstavila u sklopu štanda Hrvatske turističke zajednice na turističkim sajmovima za poslovnu i široku publiku u Madridu, Stuttgartu, Utrechtu, Dusseldorfu te po prvi puta i na rastućem američkom tržištu na sajmu u New Yorku (New York Travel Show).

Iznimno velik interes za turističkom ponudom Šibensko-kninske županije pokazan je i na sajmovima Matka u Helsinkiju,  BIT u Milanu, The Holiday and Travel Show u Londonu te Salon des Vacances u Brusselu. Na sajmovima u Utrechtu i Ghentu je  predstavljena „bike and hike“  ponuda naše Županije koja je iznimno tražena u zemljama Beneluxa.

Tijekom ožujka TZŽ Šibensko kninske županije nastavit će predstavljati svoju ponudu na vodećem svjetskom turističkom sajmu ITB Berlin gdje će na svom su izlagačkom dijelu, zajedno sa TZG Vodica i Šibenika, pružiti logističku potporu zainteresiranim poslovnim subjektima iz turističke industrije. Također, očekuje nas i značajna prezentacija u sklopu sajma Ferienmesse – Beč gdje će se Hrvatska turistička zajednica predstaviti kao zemlja partner, a TZŽ Šibensko-kninske će i austrijskoj publici svoju tradicijsku i kulturnu baštinu predstaviti nastupom klape „Sebenico“.

Schengen i eurozona znatno će olakšati putovanja, pa je sad pravo vrijeme da se i Šibensko kninska županija pozicionira kao poželjna turistička destinacija za svako doba godine. Važnosti sajamskih prezentacija svjedoče povratne informacije i upiti sa dosadašnjih nastupa. Iako će turistički trendovi s naših emitivnih tržišta u ovoj godini ovisiti i o gospodarsko-ekonomskoj te sigurnosno-političkoj situaciji, prema dosadašnjim informacijama i trendovima očekuje se nastavak rasta potražnje za turističkim putovanjima, a unutar njih i za  turističkom ponudom Šibensko-kninske županije.

Fotogalerija