Zajedničkim snagama Turističke zajednice Šibensko-kninske županije i partnera u sedam europskih zemalja predstavljeni su turistički proizvodi i lokaliteti županije.

Zajedničkim snagama Turističke zajednice Šibensko-kninske županije i partnera u sedam europskih zemalja predstavljeni su turistički proizvodi i lokaliteti županije.

Tijekom svibnja i lipnja ove godine, Turistička zajednica Šibensko-kninske županije pokrenula je jedinstvenu digitalnu kampanju s fokusom informiranja turista o turističkoj ponudi regije i njezinim sub-destinacijama. Na sedam europskih emitivnih tržišta županija je sa svojim lokalitetima bila predstavljena kao idealna ljetna destinacija. 

Kampanja je bila popraćena na uglednim medijima, uključujući njemački Focus, austrijski Kronen Zeitung i nizozemski Telegraaf. Glavni naglasak kampanje stavljen je na prezentaciju raznolikih turističkih proizvoda i jedinstvenih karakteristika županije, uključujući UNESCO-ovu svjetsku baštinu, prirodne ljepote, bogatu eno-gastro ponudu te kulturnu baštinu ovog prekrasnog podneblja. 

Uz turističku zajednicu Šibensko-kninske županije, u kampanji su sudjelovale i turističke zajednice gradova Šibenik, Vodice, Bilice, Brodarica-Krapanj, Tribunj, Rogoznica i Murter. U tu suradnju su se uključili i partneri kao što su Kninski muzej, Nacionalni park Krka, Javna ustanova Priroda Šibensko-kninske županije i Tvrđava kulture Šibenik koji su igrali ključnu ulogu dijeleći svoje priče i fotografije s inozemnim medijima. 

Suradnja s medijskim kućama realizirana je uz pomoć različitih storytelling formata, uključujući advertorijalne i PR članke. Isto tako, bili su prikazani dinamični i atraktivni banneri koji su obuhvaćali uzbudljive turističke proizvode, lokacije i aktivnosti te su vodili na službene stranice Turističke zajednice Šibensko-kninske županije i njezine sub-stranice. Kampanja je bila aktivna i na društvenim mrežama gdje su korišteni formati većih dimenzija s ciljem izgradnje prepoznatljivog branda i motiviranja potencijalnih posjetitelja.